Pozdrav vsem,
Naročil sem za približno €100 izdelkov in dva izmed njih sta bila izdelka od Fine accoutrements (milo za britje in after shave splash). Po približno štirih dneh mi sporočijo, da mila žal nimajo, čeprav se ga je dalo naročiti, poslali so mi celo email, da je na voljo.Zato sem se odločil za drugi vonj, ker sem želel imeti "combo".
Nakar ugotovim, da sem preplačal poštnino za nekaj čez €4. In jih seveda opozorim na napako.
Oni potrdijo in mi želijo vrniti denar, vendar sem se odločil naj mi za to vsoto rajši pošljejo Lea Shaving soap stick in dva zavojčka astra superior platinum rezil.
Ko končno po skoraj dveh tednih dobim paket, ugotovim, da so mi namesto shaving soap stick-a poslali dezodorant stick in le en zavojček rezil.
Ne vem kaj naj si mislim.
Vem, da se napake dogajajo, ker sam vodim spletno trgovino, ampak to je too much.
Kakšne so vaše izkušnje z njimi?
Gifts&Care
Re: Gifts&Care
Hmmm, jaz sem z G&C do sedaj imel vedno dobre izkušnje.
Edino dostava (še tista predkoronska) je vedno dolgo trajala.
Edino dostava (še tista predkoronska) je vedno dolgo trajala.
Re: Gifts&Care
Na koncu sem dobil vse kar sem naročil plus alum stick gratis.
Re: Gifts&Care
Nasvet glede poštnine.
Če kupite izdelke med 1kg in 2kg (teža paketa), vam zaračunajo €14.46 poštnine, kar je €4.51 več kot imajo navedeno v Shipping Rates and Conditions (€9.95).
To razliko zahtevajte nazaj na kreditno kartico ali izdelke v tej vrednosti.
LP!
Če kupite izdelke med 1kg in 2kg (teža paketa), vam zaračunajo €14.46 poštnine, kar je €4.51 več kot imajo navedeno v Shipping Rates and Conditions (€9.95).
To razliko zahtevajte nazaj na kreditno kartico ali izdelke v tej vrednosti.
LP!