Dora
Pozdrav svima
Nisam brica i tek sad sam shvatio o čemu je forum Prijavio sam se jer me navodite u par tema, neću smetati
Lep pozdrav
Nisam brica i tek sad sam shvatio o čemu je forum Prijavio sam se jer me navodite u par tema, neću smetati
Lep pozdrav
Re: Dora
Vidi ko se nama pridružio. Napiši barem neki mali komentar ovde:
http://britev.si/viewtopic.php?f=14&t=305
Pozdrav!
http://britev.si/viewtopic.php?f=14&t=305
Pozdrav!
Re: Dora
Možda bi bio jako zanimljiv komentar o motornim uljima u vozilima na LPG (TNG). Više ili manje imaju sva LPG specialna ulja Normativ ACEA C3 (sulfatni pepeo oko 0,8%).
Dali je to i u praksi najbolje i dali znate iz kojeg razloga baš oko 0,8%. Dali u praksi nešto nije OK sa motorom u kombinaciji TNG + ACEA A3/B4?
Znam da imaju neka ACE A3/B4 manje sulfatnog pepela, oko 1,1%, a Mobil 2000 X1 samo 0,9%. Tako da pitanje je za ona A3/B4 ulja odmah ispod 1,6%
I dali preporučate Brisk Silver svečice?
Naravno puno hvala na mišljenju.
Dali je to i u praksi najbolje i dali znate iz kojeg razloga baš oko 0,8%. Dali u praksi nešto nije OK sa motorom u kombinaciji TNG + ACEA A3/B4?
Znam da imaju neka ACE A3/B4 manje sulfatnog pepela, oko 1,1%, a Mobil 2000 X1 samo 0,9%. Tako da pitanje je za ona A3/B4 ulja odmah ispod 1,6%
I dali preporučate Brisk Silver svečice?
Naravno puno hvala na mišljenju.
Re: Dora
Moje Mišljenje je da su ulja za plin nepotrebna i da su prevara jer je gas čistiji pa manje zagadjuje a time i ulje ne treba neke aditive koji su ustvari skupi.
Ja nisam stručnjak za ulja ali na mom forum ima genijalni stručnjak Expendable za ulja pa ću preneti pitanje.
Slično mišljenje imam i za svećice. Na mojoj tuniranoj Alfi sam koristio Brisk Racing koji se pokazao kao dobar, vozio sam na Navak stazi i nisam spalio motor Naravno na plin. Turbo motor sa oko 200 konja.
Silver sam takodje koristio kao i mnogi drugi kod nas i tu imam podeljeno mišljenje, negde jesu dobre a negde ne, zavisi od motora i sistema paljenja.
Ja sam onaj koji ne menja tim koji dobija. Ako su fabričke svećice bile godinama dobre pri vožnji na plin, zašto sad ne bi bile dobre.
Teorija paljenja smeše, stvaranje plamena i način paljenja fronta plamena su tema za jedan ceo stručan forum. Nemam neku studiju koja bi pokazala pozitivan ili negativan efekat prilikom korišćenja ovih ili onih svećica.
Ja nisam stručnjak za ulja ali na mom forum ima genijalni stručnjak Expendable za ulja pa ću preneti pitanje.
Slično mišljenje imam i za svećice. Na mojoj tuniranoj Alfi sam koristio Brisk Racing koji se pokazao kao dobar, vozio sam na Navak stazi i nisam spalio motor Naravno na plin. Turbo motor sa oko 200 konja.
Silver sam takodje koristio kao i mnogi drugi kod nas i tu imam podeljeno mišljenje, negde jesu dobre a negde ne, zavisi od motora i sistema paljenja.
Ja sam onaj koji ne menja tim koji dobija. Ako su fabričke svećice bile godinama dobre pri vožnji na plin, zašto sad ne bi bile dobre.
Teorija paljenja smeše, stvaranje plamena i način paljenja fronta plamena su tema za jedan ceo stručan forum. Nemam neku studiju koja bi pokazala pozitivan ili negativan efekat prilikom korišćenja ovih ili onih svećica.
Re: Dora
Da ne bih prepričavao možete ovde malo pročitati i preneti ako vas šta zanima...
https://cbc.rs/threads/27744-Pitanje-u- ... post578075
https://cbc.rs/threads/27744-Pitanje-u- ... post578075
Re: Dora
Pročitati ću ovo jako pažljivo.
Imam osečaj, da se nismo dobro razumeli oko ulja. Naravno ja kao Slovenac loše pričam i pišem srpski.
Sigurno, da su specialna LPG ulja prevara. To su u stvari obična ACEA C3 ulja. A ACEA C3 su za dizel vozila sa DPF filterom.
Tako da za LPG treba (po teoriji) koristiti ulja za one diesele sa DPF.
Osnovna razlika Brisk Silvera bi trebala biti u izdržljivosti. Kažu da duže traje. To je 30.000 km. Obične svečice treba u slučaju LPG (opet po teoriji) menjati prije.
Recite nam, dali imate mušterije iz Slovenije?
Pozdrav!
Imam osečaj, da se nismo dobro razumeli oko ulja. Naravno ja kao Slovenac loše pričam i pišem srpski.
Sigurno, da su specialna LPG ulja prevara. To su u stvari obična ACEA C3 ulja. A ACEA C3 su za dizel vozila sa DPF filterom.
Tako da za LPG treba (po teoriji) koristiti ulja za one diesele sa DPF.
Osnovna razlika Brisk Silvera bi trebala biti u izdržljivosti. Kažu da duže traje. To je 30.000 km. Obične svečice treba u slučaju LPG (opet po teoriji) menjati prije.
Recite nam, dali imate mušterije iz Slovenije?
Pozdrav!
Re: Dora
Ja nikako ne pišem slovenački tako da si u prednosti
Onda se slažemo oko ulja jer povade skupe aditive i prodaju skupo ulje "specijalno" za LPG...
Što se svećica tiče, moja preporuka što opet ne mora biti tačno je da se stavi ono što fabrika predlaže i da se menja na intervale kako je predvidjeno. Isto kao i motorno ulje, iako je stvarno produžen vek čistoće treba ga menjati kako je propisano. Ulje je veoma bitno za vek motora i tu ne treba štedeti..
Zaboravih da napiše za mušterije.
Ranije smo mnogo više radili aute iz Slovenije iz svih krajeva. Sad je to dosta manje ali dolaze ljudi. Naravno ima mnogo nepoverenja u to šta će biti u slučaju kvara, reklamacije itd.. što je spomenuto u onoj temi i to razumem ali ne mogu da promenim
Kako reče Broj 1 iz Alan Forda "ako kaniš pobijediti ne smeš izgubiti" ili oni iz Mućki (Del Boy) ko rizikuje profitira
Šalim se naravno ali se to sve sa propisima zamuti da bi se očuvalo domaće tržište. TO isto je uradila i Nemačka jer su ljud imasovno odlazili u "šoping" u susedne države pa i kod nas pošto je bilo trostruko jeftinije ugraditi gas a kvalitet ugradnje isti ili bolji.
Onda se slažemo oko ulja jer povade skupe aditive i prodaju skupo ulje "specijalno" za LPG...
Što se svećica tiče, moja preporuka što opet ne mora biti tačno je da se stavi ono što fabrika predlaže i da se menja na intervale kako je predvidjeno. Isto kao i motorno ulje, iako je stvarno produžen vek čistoće treba ga menjati kako je propisano. Ulje je veoma bitno za vek motora i tu ne treba štedeti..
Zaboravih da napiše za mušterije.
Ranije smo mnogo više radili aute iz Slovenije iz svih krajeva. Sad je to dosta manje ali dolaze ljudi. Naravno ima mnogo nepoverenja u to šta će biti u slučaju kvara, reklamacije itd.. što je spomenuto u onoj temi i to razumem ali ne mogu da promenim
Kako reče Broj 1 iz Alan Forda "ako kaniš pobijediti ne smeš izgubiti" ili oni iz Mućki (Del Boy) ko rizikuje profitira
Šalim se naravno ali se to sve sa propisima zamuti da bi se očuvalo domaće tržište. TO isto je uradila i Nemačka jer su ljud imasovno odlazili u "šoping" u susedne države pa i kod nas pošto je bilo trostruko jeftinije ugraditi gas a kvalitet ugradnje isti ili bolji.
Re: Dora
Znam samo, da moj komšija dolazi kod Vas u Novi Sad u decembru. Naravno ako budete tada imali dovoljno vremena. Mislim da je mogućnost, da se uspešno dogovorite po telefonu.
Pozdrav
Edit: Koliko razumem, je najbitnija česta (redovita) kontrola zazora ventila (posobno izduvnih) i naravno podešavanje tih zazora, ako nisu u tolerancijama. Jesam krivo shvatio?
Pozdrav
Edit: Koliko razumem, je najbitnija česta (redovita) kontrola zazora ventila (posobno izduvnih) i naravno podešavanje tih zazora, ako nisu u tolerancijama. Jesam krivo shvatio?
Re: Dora
Podešavanje zazora ventila je obavezno i poželjno gde može. Kod samoštelujućih ventila to nije moguće a ni potrebno.