Juniorji se brijejo/mo - začetek je težak
hhahahaha bilo je samo vprašanje časa Moja je napisana z J, ono z Y bi se pa samo v sili dotaknil
Re: Juniorji se brijejo/mo - začetek je težak
Po moje to misli, poceni milo pa dobro, vonj je klasicno star .. Mene spominja na Valobra (ki je v locnku)..
Z La Toya-o pa se zmenta magar za eno depiliranje ali pa telesno osvezitveno/povecevalno operacijo ..
Z La Toya-o pa se zmenta magar za eno depiliranje ali pa telesno osvezitveno/povecevalno operacijo ..
britev.si ruleeees
Re: Juniorji se brijejo/mo - začetek je težak
miha napisal/-a:Po moje to misli, poceni milo pa dobro, vonj je klasicno star .. Mene spominja na Valobra (ki je v locnku)..
mene asocira na cigaretni vonj, kar je za nekadilca kar moteče. Na srečo ni intenziven in se hitro razdiši. Še zmeraj pa boljše kot oni mentoli in naftalini (stvar okusa)
Re: Juniorji se brijejo/mo - začetek je težak
Tale La Toja stick in istoimensko "umetnico" z lahkoto povežem!
Nothing less...than BBS
Re: Juniorji se brijejo/mo - začetek je težak
Same oči so me
Re: Juniorji se brijejo/mo - začetek je težak
prejšnji petek torek, 22.7. so v podjetju v Španiji dobili mojo plačilo za brivnik. Sodeč po tracking sistemu je pošijka še vedno v Španiji. Iz tega razloga mrzim nakupovanje preko interneta (tudi če je ceneje). Glede na prvi naročilo merkurja 15c sklepam, da bo Mühle v mojih rokah v ponedeljek. Če ima kdo kakšno povezavo do katere druge strani, ki je dobro založena in so malo bolj hitri? S tem mislim max 5 dni od prejetega plačila oz. naročila.
Res je da sem malo neučakan. Neućakan pa sem zato, ker vem da pošta, špedicija oz. logistika delajo 24/7. No, vsaj tako so nas učili in tudi vem, da nekateri so "prisiljeni" delati v špediciji in logistiki po extra ure. Zato bi lahko bile vsaj informacije ažurne.
Res je da sem malo neučakan. Neućakan pa sem zato, ker vem da pošta, špedicija oz. logistika delajo 24/7. No, vsaj tako so nas učili in tudi vem, da nekateri so "prisiljeni" delati v špediciji in logistiki po extra ure. Zato bi lahko bile vsaj informacije ažurne.
Re: Juniorji se brijejo/mo - začetek je težak
Si upošteval, da lahko pride do rahle zamude vsled požara v logističnem centru Pošte Slovenije na Viču?
Sicer pa, od koderkoli boš naročal, povsod boš čakal.
Hitreje boš dobil le če se vsedeš v avto in se sam zapelješ.
Zares ni potrebe po taki naglici, itak pozabiš na vsaki dan čakanja, ko pošta enkrat prispe.
Sicer pa, od koderkoli boš naročal, povsod boš čakal.
Hitreje boš dobil le če se vsedeš v avto in se sam zapelješ.
Zares ni potrebe po taki naglici, itak pozabiš na vsaki dan čakanja, ko pošta enkrat prispe.
Re: Juniorji se brijejo/mo - začetek je težak
Na to nisem pomislil. Verjetno pa bi to kasneje upošteval, ko bi videl, da je pošijka v Sloveniji in je ne dobim vsaj 2 dni. Po zakonu o Poštnem prometu, mora pošiljka v notranjem prometu priti do naslovnika v 1+1 delovnih dni. Ta +1 je namenjen ravno takim dogodkom ( okoliščine na katere se na da vplivat) oz. zato, ker je določena pošta zelo oddaljena od poštnega logističnega centra .
Re: Juniorji se brijejo/mo - začetek je težak
Za dodatek pa je ravno mesec, ko je čas dopustov.
In poleg vsega nisi edini, čigar pošta krevslja po svetu - še na stotine tisočev nas je.
Skratka, lepo počasi, potrpežljivo, pa bo
In poleg vsega nisi edini, čigar pošta krevslja po svetu - še na stotine tisočev nas je.
Skratka, lepo počasi, potrpežljivo, pa bo
Re: Juniorji se brijejo/mo - začetek je težak
za namenček tudi sem imel (posredno) izkušnjo z "neresnostjo" Špancev pri njihovi zelo poznani znamki koles. Da si dobil odgovor in kje šele potem rešeno reklamacijo je trajalo OHOHO Na dveh priemrih ne morem posploševati a kaj naj.
Omenil bi tudi odpisovanje njihovih mailov. Traja po en dan. in tako se zavleče pogovor v 1 teden, ki bi lahko rešil v enem dnevu.
Res nevem kaj je s tem družbenim sistemom. Kdo je zdaj tukaj tisti škrtuh? Dajte lastniku podjetja več sredstev, ki MORAJO biti NAMENSKO porabljena, ta naj zaposli več zaposlenih na področju stika z javnostjo/reševanje reklamacij in vsi bomo srečni.
Omenil bi tudi odpisovanje njihovih mailov. Traja po en dan. in tako se zavleče pogovor v 1 teden, ki bi lahko rešil v enem dnevu.
Res nevem kaj je s tem družbenim sistemom. Kdo je zdaj tukaj tisti škrtuh? Dajte lastniku podjetja več sredstev, ki MORAJO biti NAMENSKO porabljena, ta naj zaposli več zaposlenih na področju stika z javnostjo/reševanje reklamacij in vsi bomo srečni.