Stran 24 od 34
Re: Slant
Objavljeno: 04 Sep 2015, 22:44
Napisal/-a Bajkman
Jah, britvica v glavi gre lepo naravnost, glava torej ni zavita. Je pa zato postrani montirana. Torej ni pravokotna na središnico ročke.. Če gledaš glavo kot ploskev, ročka ni na njeni normali na ravnino glave.
EDIT: Efekt je sicer isti ali celo boljši, saj ni klasičnih težav s centriranjem, kot so sicer pri vseh današnjih slantih.
Re: Slant
Objavljeno: 04 Sep 2015, 22:54
Napisal/-a Bajkman
Normala je torej tista vektorska puščica na sliki. In vidi se, da je ročka zamaknjena vstran od normale.
@bizzy1 me bo spet primerjal s Picassom, a naj bo še tokrat..
Re: Slant
Objavljeno: 05 Sep 2015, 10:41
Napisal/-a bizzy1
Re: Slant
Objavljeno: 05 Sep 2015, 16:20
Napisal/-a Bajkman
Če dva vektorja, katera sta V RAVNINI, med vektorsko sabo pomnožiš, dobiš tretji vektor, kateri je pravokoten na oba prejšnja, torej tudi NA RAVNINO. Jebeš geometrijo...
Ampak tisti tretji vektor vseeno predstavlja smer normale.
Re: Slant
Objavljeno: 05 Sep 2015, 17:20
Napisal/-a bizzy1
Bajkman napisal/-a: Jebeš geometrijo...
+1
Re: Slant
Objavljeno: 05 Sep 2015, 17:28
Napisal/-a mango
Bajkman pozabil si še na pravilo desnega vijaka
Re: Slant
Objavljeno: 05 Sep 2015, 17:46
Napisal/-a Bajkman
A le lulek vektorja gleda navzgor ali navzdol?
Re: Slant
Objavljeno: 05 Sep 2015, 19:52
Napisal/-a Puskin
Vektor gor ali dol....Jaz še vedno čakam,da se izdela slant, ki bo doteran kot Feather. Ki ne bo imel problemov s centriranjem in ki bo ekstremitete klinge skril,da se med britjem tintare ne porežem po ušesih!
Re: Slant
Objavljeno: 05 Sep 2015, 19:54
Napisal/-a Puskin
Brico,kaj ti pa na ročki moje 39c-e ni všeč?
Re: Slant
Objavljeno: 05 Sep 2015, 19:58
Napisal/-a Bajkman