Carina

Za vse teme ki nimajo blage veze s klasičnim britjem..
Uporabniški avatar
olly
Prispevkov:2490
Pridružen:05 Nov 2014, 22:59
Carina

Odgovor Napisal/-a olly » 14 Jan 2015, 11:04

Evo, kaj se je meni zgodilo včeraj:

Dobil sem dopis iz carinske pošte, da naj jim dostavim račun, ker ne vedo vrednosti pošiljke. Bil sem 100% prepričan, da je prodajalec račun priložil v škatlo, ker sem ga izrecno prosil, da to naredi. Vseeno sem na carinsko pošto poslal mail z računom in čakal.

No, paket včeraj končno pride k meni - na pošti so ga zadrževali že od prejšnjega tedna, niti ne vem, kako dolgo. V petek sem jim namreč poslal mail z računom, videl, da so ga prebrali šele v ponedeljek, paket sem dobil pa v torek. Paket je moral tam pri njih ležati vsaj 4-5 dni. Poštarju sem moral plačati 4,05 € in to me je presenetilo, kajti vrednost blaga, ki sem ga dobil, je bila pod 22 €. Pa gledam tisti papir, ki so ga na carinski pošti dali zraven in vidim tole:

- vplačilo UPN z OCR 1,05 €
- carinski postopek 2,4590 €
-----------------------------------
Vrednost blaga 3,51 €
DDV 22% 0,54 €
-----------------------------------
TOTAL 4,05 €

Blaga mi niso obdavčili in ne carinili, zaračunali so mi le njihov handling.

Vse lepo in prav.

TODA!

V paketu je račun že bil. Bogsigavedi, zakaj so me pozvali, da naj jim ga vseeno pošljem.

Ali niso verjeli uradnemu računu, ali kaj, tega ne vem.

Dejstvo je, da so mi zaradi tega njihovega neumnega obveščanja, brskanja po paketu in pošiljanja na dom zaračunali nekaj, kar mi sploh ne bi bilo treba plačat!

Na kozlanje mi že gredo, tepci!

chrom
Prispevkov:405
Pridružen:03 Okt 2013, 19:47

Carina

Odgovor Napisal/-a chrom » 14 Jan 2015, 11:19

Piši pritožbo. nobenega handlinga ni potrebno plačati, če ni bil obračunan ddv in/ali carina.

Uporabniški avatar
olly
Prispevkov:2490
Pridružen:05 Nov 2014, 22:59

Carina

Odgovor Napisal/-a olly » 14 Jan 2015, 11:43

Kako naj jim dokažem, da je račun v paketu bil?

Jaz sem jim poslal istega, kot je bil v paketu, ne morem dokazati, da niso tega dali not.

chrom
Prispevkov:405
Pridružen:03 Okt 2013, 19:47

Carina

Odgovor Napisal/-a chrom » 14 Jan 2015, 12:30

Ni treba. Vrednost je bila pod 22e in ni treba nič plačati. Sem že imel veliko takih paketov...

Uporabniški avatar
olly
Prispevkov:2490
Pridružen:05 Nov 2014, 22:59

Carina

Odgovor Napisal/-a olly » 14 Jan 2015, 12:38

In vplačani znesek so ti vedno povrnili?

chrom
Prispevkov:405
Pridružen:03 Okt 2013, 19:47

Carina

Odgovor Napisal/-a chrom » 14 Jan 2015, 12:51

Nikoli mi niso zaračunali. Lepo sem jim že v spremnem dopisu ob računu napisal, da je vrednost pod 22 in da ne mislim placati niti centa za njihovo samovoljno delo.

Bajkman

Carina

Odgovor Napisal/-a Bajkman » 14 Jan 2015, 13:18

@olly, verjemi, nima smisla se pritoževati, ker zneska ne boš dobil nazaj, pa če se postaviš na trepalnice. Na alterju in slo-techu je o tem napisanega ogromno. Res ni prav, ampak oni LAHKO kasirajo handling, ČE CN22 obrazec ni KOMPLETNO PRAVILNO izpolnjen s konkretnimi vrednostmi in enotami, kar je prvi pogoj, drugi pa je, da je priložen pravilen račun.
Na CN22 mora biti navedena vsebina, naprimer "Battery Charger" in ne splošno kot "Electronic equipment".
Pa še kljub zgoraj zadoščenim pogojem se zgodi. Izgleda kot da oni naključno izberejo par pošiljk ali pa tiste, ki se jim zdijo sumljive in si obsojen pa plačilo 4€. Pa to še ni vse. Če ne veš za katero pošiljko gre (kar je možno, če jih naročiš več) in ti morajo oni povedati, je mislim da dodatnih 3€ za pregled. :evil:
S tem da ti na obvestilu ne piše nikakršne cifre naročila, nič in seveda potem ne veš, na katero pošiljko točno se nanaša obvestilo.
Tako da to, kar pravi @chrom, NE drži. Če bo veliko naročal pod 22€, bo slej ko prej tudi on fasal teh 4 ali pa celo 7€.

Če pogledaš njihovo obvestilo, katero so ti poslali (verjetno po pošti), imaš na zadnji strani celo nek "cenik" handlinga. ČE se ti da, ga tukaj pripopaj. Jaz pa ga grem ta čas iskati na slo-tech, ker ga je tam nekdo že prikazal.

EDIT: Se pa je to zaračunavanje "storitev" začelo počasi dogajati eno leto nazaj. Berite od tukaj dalje, čtiva je OGROMNO: :D
http://www.alter.si/tabla/showflat.php/ ... t/all/vc/1

EDIT2: konkretno izpolnjen CN22 pomeni tudi, da NE SME biti označeno kot "Gift", kar v praksi JE primer pri praktično vseh pošiljkah s Kitajske.

Bajkman

Carina

Odgovor Napisal/-a Bajkman » 14 Jan 2015, 13:38

Evo:
http://shrani.najdi.si/?1g/W3/2MV15w7J/ ... 042014.jpg

Slika

V primeru, da ne veš, za katero pošiljko se gre:
3€ postopki + 4€ "predpregled" + 1,05€ = 8.05€. Lahko za pošiljko, praktično brez vrednosti, naprimer 1$, plačaš 8.05€ pošti in dacarjem.

chrom
Prispevkov:405
Pridružen:03 Okt 2013, 19:47

Carina

Odgovor Napisal/-a chrom » 14 Jan 2015, 13:50

Jaz pravzaprav zelo veliko naročam pod 22e, približno 5 paketov na mesec iz iHerba plus ostalo. In iHerb ima gor obrazec pripopan, pa kljub temu večkrat težijo in zahtevajo račun. In ko jim ga pošljem, in to je nekje 2x na mesec, pride paket naslednji dan, NIČ stroskov.

Tik pred novim letom sem recimo dobil iz USA paket v vrednosti okoli 350e, cote +mila. Stiskan obrazec gor in navedena vrednost: Spodnje perilo 15usd in milo 2 usd, označeno kot gift in poslano s strani fizične osebe. Paket je bil odpiran, ker je bilo zalepljeno z njihovim lepilnim trakom. Nic DDV.

Problem je z paketi s strani trgovcev, ja. Tam se vidi vrednost in jo lahko preverijo na internetu. Da pa bi kdo plačal NEUPRAVIČEN pregled, torej ko je bila vrednost pod 22 e, no, to pa se nisem slišal.

In ja, začelo se je leto nazaj, prej je vse do 100e šlo brez problema skozi.

Edit: No, tega cenika pa se nisem videl. Jaz jim posljem kar paypal ali eurocard prtscreen z vsemi nakupi in naj izbirajo.

Bajkman

Carina

Odgovor Napisal/-a Bajkman » 14 Jan 2015, 13:56

Govorimo točno za pakete od trgovcev. In je odvisno tudi od carinika, za katerega NI nujno, da se odloči zaračunati. Tudi sam sem že prejel pošiljko, katera je bila pregledana, gori carinski trak itd.. Tudi pošiljati sem že moral "dokaze o vrednosti in je bilo 0 stroškov.
Ampak so bili že primeri, ko je bila situacija ista in SEM moral plačati. In je bila situacija, ko bi tudi moral, pa sem enostavno zavrnil pošiljko.

Hočem reči, da je pri @olly-jevem primeru pritožba popolnoma brez smisla, saj bo dosegel točno nulo, ali pa če hočeš lulo. In porabil čas ter živce. Enako bo tudi pri tebi, ko se ti bo to zgodilo.
Vrh tega kasiranja je doseglo tam enkrat pozno spomladi, pozneje se je to malo umirilo. Tudi mene preseneča, da je @olly naletel "na mino".

Odgovori