

Bencinsko vozilo je manj škodljivo, a še vedno preveč.
VENDAR pa imamo od realnih možnosti na razpolago tudi bencinarje, predelane na LPG. Kakor lahko s plinom v kuhinji kuhamo, tako je tudi bencinar na LPG prijazen do okolja. Od normalno dostopnih vozil so tista na LPG z naskokom najbolj ekološka.
Nikoli pa nisem mogel razumeti, kako je lahko električno vozilo ekološko. Nima izpusta plinov, a električno energijo zanj je potrebno proizvesti v elektrarnah, katere pa imajo škodljiv vpliv na okolje. Prednost sicer je, da imajo elektrarne večji izkoristek, kateri je pri vozilih z motorjem z notranjim izgorevanjem zelo nizek. Motor z notranjim izgorevanjem je pač toplotni stroj in v idealnih razmerah je izkoristek lahko največ 50 %. Realno pa mislim da je pod 20 %.
sestavni del električnih vozilih je tudi velika, močna baterija. Baterija + okolje tudi nista za skupaj.
Že 19 let pa se sprašujem, zakaj hudiča niti ne poizkusijo namesto motorjev z notranjim izgorevanjem uvesti gorivnih celic. Pri njih obstaja samo en stranski produkt - Voda. Katera je celo več kot le destilirana. Uporabno za delanje pene.

Če je izpust toplogrednih plinov tako hudo velik problem, kot so visoke trošarine, potem bi se moralo poizkusiti z gorivnimi celicami. Morda pa je ti zagovorniki in pobiralci trošarin ter lobiji raje pokasirajo denar kot pa da bi skrbeli za naravo. Čeprav zagovarjajo trošarine v obliki varovanja okolja.
Za mene so dokazi, da so gorivne celice lahko realne, v Nemčiji. Tam so že sredi 90tih let nekateri avtobusi to uspešno uporabljali.
Tako, sedaj me pa kritizirajte.
