Avtoplin - LPG

Za vse teme ki nimajo blage veze s klasičnim britjem..
Dora
Prispevkov:7
Pridružen:17 Okt 2015, 20:51
Kraj:Novi Sad
Kontakt:
Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a Dora » 17 Okt 2015, 23:06

U prvoj poruci teme je sve manje više dobro objašnjeno iako je autor rekao da nije stručnjak ali mnogi stručnaci ne bi to znali napisati :)

Nekoliko reči o temi kad su me zamolili, pišem kako znam a vi prevodite :)

1. Benzin razgradjuje ulje, nije mastan i ne podmazuje ništa, naprotiv, pravi štetu po tom pitanju. Ko je oprao neki mastan deo sa benzinom video je dejstvo.

2. Gas takodje nije mastan ali ne razgradjuje ulje i time čini dobro motoru i produžava vek trajanja.

3. Kapalice, mazalice ili kako ih zovete je ulje viskoziteta oko 30 (dvotaktol) koji takodje ne podmazuje ventile, da pomalo ali to nije primarna funkcija. Ulje je gorivo (sagoreva) ali teže i pravi čadj (gar, kao uodžaku) što je ugljenik C koji pojačava otpornost sedišta ventila koja ustvari stradaju, stanjuju se. Ventil na kraju izgori ali je to posledica stanjenog sedišta. Ujedno ulje smanjuje obogaćuje smešu i smanjuje temperaturu izgaranja.

4. Temperatura izgaranja gasa je nešto malo višaod benzina, ni blizu kako se misli i pogrešno piše. Temperatura izduvnih gasova je nešto drugo i posledica ili loše smeše ili neispravnih komponenti.

5. Uredjaji su manje više približnog kvaliteta sem Necam (Koltec) i Viale sve ostalo je manje više isto. Lično smatram da je cena za prva dva neopravdano visoka i da nije ekonomski isplativa ali to opet zavisi od vlasnika vozila. Icom je u Americi tako da nije relevantan.

6. Italijani VS Poljaci, rizikujem da uvredim nekoga ali italijani nema šta da traže pored poljskih uredjaja, ugradjivao sam kroz godine manje više sve italijane, Lovato, Landi Renzo, Zavoli, E-Gas i moždajoš koji :) Ali nema tog softvera koji zamenjuje Poljski. AEB se drži koncepta kao pijan plota a nije dobar. Svi italijani teraju AEB.

7. Gas, plin, nije štetan za motor i sasvim sigurno je ekonomski isplativ uz naravno ekološku komponentu. Postoje naravno motori koji nisu malo ili više pogodni za gas zbog konstrukcije motora koja se oslanja na aditive u benzinu i bez njih teško opstaje. Ako neko kupi Porše Kajen biturbo sa 500 konja, neka ga tera na benzin a ne po svaku cenu da ugradjuje gas.

8. Najvažnije, može uredjaj biti svemirski brod ako ga ugradjuje šegrt biće loša kombinacija. Sve pritužbe po svim forumima koje se provlače godinama su ustvari posledica nestručne ugradnje ili totalne nebrige vlasnika vozila. Pravilno ugradjen gas a to podrazumeva izbor odgovarajućih komponenti nikad ne pravi problem i sviam je dobro. Uvek postoje jeftinije i skuplje varijante.

Toliko :)

Bajkman

Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a Bajkman » 17 Okt 2015, 23:53

Gospodine, hvala na komplimentu... ;)

Hvala i za objašnjenja i sve ove detajle. Slažem se sa vama, da je vek motora produžen u slučaju LPG-ja. Po mom mišljenju nekih 30% do 50%. Osim glave zbog ventila i zbog neštelovanja njih. Ali glavu se može jednostavno popraviti.

Uverio sam se, koliko je LPG u stvari dobar, koristi ga cura, pa zbog toga često i ja.

andrej
Prispevkov:78
Pridružen:13 Okt 2013, 19:22
Kraj:Ljubljana

Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a andrej » 25 Dec 2015, 18:54

Super tema. Sam vozim dizlača ampak se vedno bolj nagibam nabavi bencinarja in predelavo na plin. Sem uspel testirat opel mokko tovarniško predelano na plin kakor tudi avto s prins sistemom tako, da sem se iz prve roke prepričal, da je plin prava stvar ampak samo če je vgrajeno tako kot mora bit od česa je najbolj pomemben majster. Za prins, dora in boyski sem slišal same pohvale in ko nabavim drugi avto bo sigurno v eni od teh delavnic predelan.

Lp
- Gillette Super Adjustable Black Beauty 1974 U2
- Old Spice shaving mug
- Palmira sapun za brijanje
- Semogue SOC boar ash wood
- Old Spice original AS

MaliFric
Prispevkov:110
Pridružen:23 Feb 2016, 00:23

Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a MaliFric » 24 Feb 2016, 07:42

Vidim, da tema že nekaj časa ni aktualna, ampak vseeno bi dodal še svoje. Vedno me je zelo mikala predelava na plin. Vozim megana 1.4, letnik 2007 in ker sem ga kupil od ene starejše gospe, je imel avtoček 7 let star samo 47.000km prevoženih. Imam ga dobri 2 leti, naredil 40.000km in me zanima, če se da pri nas res komu zaupati, da naredi vgradnjo tako kot je treba. Sam plin mi ni problem, problem je samo komu zaupati glede vgradnje, ker preberem in vidim preveč zgodb o skurjenih ventilih in raznoraznih problemih glede nastavitev. Potem raje ostanem na bencinu in se sprijaznim z porabo. 8-)

Odgovori