Avtoplin - LPG

Za vse teme ki nimajo blage veze s klasičnim britjem..
chrom
Prispevkov:405
Pridružen:03 Okt 2013, 19:47
Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a chrom » 07 Nov 2014, 12:45

Olje za mazanje ventilov....

Bajkman

Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a Bajkman » 07 Nov 2014, 13:01

chrom napisal/-a:Olje za mazanje ventilov....
Ups.. :oops:

alkom
Prispevkov:1
Pridružen:28 Feb 2015, 19:44

Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a alkom » 28 Feb 2015, 20:00

Ugodna in poceni predelava vozil na avtoplin. Predelava vsebuje tudi večletn garancijo na sestavne dele in samo vgradnjo. Če koga zanima: http://avto-plin.eu/

chrom
Prispevkov:405
Pridružen:03 Okt 2013, 19:47

Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a chrom » 02 Okt 2015, 13:57

Evo, jaz sem naredil sedaj 50.000 km z Hondo. Vse BP.

AMPAK...

Prodal Multivana, ker rabimo samo en avto sedaj. In Jazz je premali za dopust in gre tudi naprodaj.

Sedaj pa gledam, da bi kupil enega terenca, bencinarja.

Bajkman bo tu imel kako idejo...

Torej, terenec, bencinar, star okoli 5 let, lahko leto ali dve gor ali dol, do 120.000 km, po moznosti avtomatik z veliko opreme, ampak ne bi rad premočen motor, tam okoli 2000 ccm in do 150 KM, saj delam okoli 150 km na dan in mora imeti kolikor toliko normalno porabo... Po predelavi na plin, seveda.

Malo gledam Hondo CRV, ki pa ima nenormalno ceno in Mitsubishi Outlanderja, ki pa menda prasica žre preko 10 l na zmerni vožnji...

Kaka ideja?

chrom
Prispevkov:405
Pridružen:03 Okt 2013, 19:47

Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a chrom » 02 Okt 2015, 14:04

Aja, da ne pozabim. Imamo mladica pasme cane corso inbomo rabili velik prtljaznik. Torej odpade rav4, quaskai in podobno.

Bajkman

Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a Bajkman » 02 Okt 2015, 16:15

Če gledamo ekonomsko smiselnost na dolgi rok (tukaj odpade zaljubljenost v znamke in oblike, kar mislim da pri tebi ni težava), potem se upošteva par detajlov:
1.) Pametno si se odločil za cca 5 let staro vozilo, saj se začnejo stanardizirani OEM rezervni deli prodajati 6 let za izidom modela na tržišče. Torej nisi več prisiljen kupovati dragih original rez. delov, pač pa po kvaliteti enakovredne standardizirane OEM. Primer so ATE ultra kvalitetni zavorni elementi.
2.) Dobro je imeti tako vozilo, ki je pogosto na trgu, kot tudi njegov motor. Pogostost tudi vpliva na ceno in dostopnost rez. delov.
3.) Za tebe najpomembnejša točka - da kupiš vozilo z neproblematičnim motorjem za LPG, ki obenem tudi ne potrebuje dodatnega mazanja ventilov in s tem dolivanja tekočine. Se pravi, da so ventili in ležišča v glavi dovolj trdna in odporna.
4.)...

Terencev ne poznam, zato ti ne znam dati kvalitetnega nasveta. Lahko vprašam znanca s sosednjega foruma.

Slišal sem, da Siniša več ne opravlja dejavnosti. Kot trenutno najboljša izbira se izkaže Primož iz Jesenic na Dolenjskem, kateri dela v sklopu Sigasa.
Super opcija je Sistem BRC pri Boyskem poleg Opatije.
Če pot do Srbije ni problem, potem tudi odlična izbira, saj za enakovredno predelavo računajo precej manj. Natančnost vgradnje je vsaj na istem, še bolj verjetno pa na višjem nivoju kot marsikateri šalabajzar pri nas.

Tudi jaz bi raje vzel LPG kot diesel, saj je začetna investicija nižja, manjše tveganje za okvare (diesel turbina), vozilo je uporabno tudi za kratke razdalje, kjer ima diesel večjo porabo kot bencinar. Namreč pri dieselu res traja in traja, da motor pride na delovno temperaturo. Ves ta čas pa je poraba povišana (zaug). Bencinar pač ni traktor.
Je pa res, da je tank diesela za dlje in se ne izgubi toliko časa s tankanjem, poleg tega nima vsaka pumpa LPG-ja.
Vseeno menim, da jih je v SLO že dovolj, tako da ni težav:
http://www.plinske-crpalke.si/zemljevid

Za več info bo pa potrebno skozi špeh:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 22e8b7fc33

Bajkman

Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a Bajkman » 02 Okt 2015, 16:41

Koristna stran je tudi ta:
http://www.borel.fr/faisabilites/vehicu ... es-gpl.php

Glej tista vozila, pri katerih ne piše Lubrifiant Moteur. Ker če piše, potem to pomeni, da potrebuje dodatno mazanje. Lep obet, da so ventili najbrž občutljivi.

Bajkman

Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a Bajkman » 03 Okt 2015, 17:12

Citiram poznavalca s sosednjega foruma, kateremu sem posredoval tvoje vprašanje:
Torej, glede terencev . . .

Sami smo vozili Mercedes-a ML 230 in dva Hyundai Santa Fe-ja 2.4 (eden gre pravkar v prodajo), govorim o predelanih vozilih na plin.

Najprej poraba, saj gre v večini primerov ravno za to . . . 12-14 l plina/100 km odvisno od vožnje, tu je vkalkuliran tudi bencin za zagon (cca 0,5 - 0,8 l).

Z ML-om smo naredili cca 230k km s plinom na cca. 70k km podlage na bencin. Nobenih težav. Prvi Santa Fe cca. 50 k km s plinom na cca 300+ k km podlage na bencin, drugi cca 110k km s plinom na 110k km podlage. Oba brez težav. Motorji se hitro segrejejo in npr. pozimi preklopi na plin na polovični razdalji glede na mojo Škodo Octavio.

Glede predelave, si že sam napisal, sami prisegamo na Primoža (razmerje cena/znanje/kvaliteta).

Glede Honde CR-V nisem slišal nič negativnega, spodaj je link do porabe predelanih obeh izbranih:

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Če je bil do sedaj zadovoljen s hondo je to verjetno najboljša izbira.

Glede predelave Outlanderja, motorje 2.4 so vgrajevali tudi v Citroene C-Crosserje in tudi teh sem že videl nekaj predelanih. Če se ne motim potrebuje mazanje, mislim da je bilo govora da so pri nekaterih bile težave z okvaro ventilov . . nisem 100% prepričan.

Pomembno, pred predelavo se pozanimaj kako je z mazanjem ventilov in iz mojih izkušenj izberi motor, ki tega ne potrebuje, saj imaš drugače dodatne stroške in tudi vedno obstaja možnost okvare ventilov.

Najboljše izberi nekaj potencialnih vozil in si pridobi npr. 3 - 4 ponudbe in potem lahko še enkrat predebatiramo.

Kaj pa enoprostorci . . . ? pri njih imaš porabo do nekje 12 l/plina.

chrom
Prispevkov:405
Pridružen:03 Okt 2013, 19:47

Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a chrom » 04 Okt 2015, 09:42

Bajkman, najlepša hvala!

Daj, vprašaj še za enoprostorce, kaj bi priporočali. Mogoče je malo problem ker so bencinski motorji tam na 3000 ccm3?

Bajkman

Re: Avtoplin - LPG

Odgovor Napisal/-a Bajkman » 04 Okt 2015, 17:24

Citiram glede enoprostorcev:
Brat ima 3 otroke in vozi trenutno Chrysler Voyager-ja 2.4, njegova žena pa Peugeota 807 2.2 oba je predelal Primož Jazbar in z nobenim ni težav, prej je imel Zafiro 1.8 novo 2009 letnik predelano pri G1, sami problemi. Kaj drugega teško priporočam, ker ne poznam, drugače pa kakšni VW Sharan ali pa Alhambra to so vse VW mašine, ki ne potrebujejo mazanja je pa res, da je malo bencincev.

Odgovori