Gifts&Care
Objavljeno: 09 Jun 2020, 16:23
Pozdrav vsem,
Naročil sem za približno €100 izdelkov in dva izmed njih sta bila izdelka od Fine accoutrements (milo za britje in after shave splash). Po približno štirih dneh mi sporočijo, da mila žal nimajo, čeprav se ga je dalo naročiti, poslali so mi celo email, da je na voljo.Zato sem se odločil za drugi vonj, ker sem želel imeti "combo".
Nakar ugotovim, da sem preplačal poštnino za nekaj čez €4. In jih seveda opozorim na napako.
Oni potrdijo in mi želijo vrniti denar, vendar sem se odločil naj mi za to vsoto rajši pošljejo Lea Shaving soap stick in dva zavojčka astra superior platinum rezil.
Ko končno po skoraj dveh tednih dobim paket, ugotovim, da so mi namesto shaving soap stick-a poslali dezodorant stick in le en zavojček rezil.
Ne vem kaj naj si mislim.
Vem, da se napake dogajajo, ker sam vodim spletno trgovino, ampak to je too much.
Kakšne so vaše izkušnje z njimi?
Naročil sem za približno €100 izdelkov in dva izmed njih sta bila izdelka od Fine accoutrements (milo za britje in after shave splash). Po približno štirih dneh mi sporočijo, da mila žal nimajo, čeprav se ga je dalo naročiti, poslali so mi celo email, da je na voljo.Zato sem se odločil za drugi vonj, ker sem želel imeti "combo".
Nakar ugotovim, da sem preplačal poštnino za nekaj čez €4. In jih seveda opozorim na napako.
Oni potrdijo in mi želijo vrniti denar, vendar sem se odločil naj mi za to vsoto rajši pošljejo Lea Shaving soap stick in dva zavojčka astra superior platinum rezil.
Ko končno po skoraj dveh tednih dobim paket, ugotovim, da so mi namesto shaving soap stick-a poslali dezodorant stick in le en zavojček rezil.
Ne vem kaj naj si mislim.
Vem, da se napake dogajajo, ker sam vodim spletno trgovino, ampak to je too much.
Kakšne so vaše izkušnje z njimi?