, moja je zgodba je podobna a malo drugacna...
Ko smo bili mulci smo terali okrog ponine in potem petke od Roga... Potem so zaceli ven hoditi mountain bike-i konec 80ih in so bili amerika...
Moje prvo srecanje s takim je bilo s sosedovim (imena se ne spomnem) in potem Rogovim city bikeom, ki pa je crknil po 2 mesecih.
Nato sem si s prihranki za 1000 dem kupil ameriskega mountica (fedrov takrat se ni bilo) in sicer KHS Montana Crest, pobarvan je bil kot ameriska zastava, mislim da je bilo to cca 1992, vozil sem se na polno in od takrat naprej vedno (bolj ali manj).. Izgledal je tako, s kaksnimi popravki in menjavami je precej dolgo sluzil
- KHS Montana Crest mountain bike USA flag
- image.jpeg (372.37KiB)Pogledano 7624 krat
Nato sem 2002 kupil (2001 letnik) Kona Muni-mula, vilice Marzzochi, xt oprema, amerika (se glow in the dark gripe je imel),..super (imeli so alogan "it will take any abuse", no ni bilo cisto tako je bil pa dober).. Izgledal je tako (spet so sli vai prihranki v bicikel
).. Absolutno sem hotel gumica zavore in ne diske zaradi manjsega vzdrzevanja, zabkar mi je bilo pozneje nemalokrat zal (npr voznjan iz hriba po snegu ko te zavore ne ubogajo vec
)
- Kona Muni-mula 2001
- image.jpeg (85.46KiB)Pogledano 7624 krat
Na specialki nisem nikoli sedel, na fully-ju (freeriderskem) enkrat za probo
. Me pa ima da bi kaksno specialko probal da vidim kako to leti. V zlati dobi svojega kolesarstva sem drzal s svojimi krampercami marsikatero specialko
. Spomnem se da sem sel od table postojna do table ljubljana 1h 15min, kar je bilo ce me spomin ne vara cca slabih 10 min manj kot so sli tisto leto na Giru od trsta do ljubljane (stopal sem cajt tabla tabla).. (Oni so delali seveda daljo relcijo in vsak dan pozirali vzpone in po 200km..)
No po mestu sem se do nedavna tudi vedno vozil s kolesom, na zacetku so bili to stari Rog Sport ipd, nato Schwinnov cruiser (cca 15 let nazaj), je bil precej slabe kvalitete, zadnje cca 13 let uporabljam Trek Multitrack 7400 z notranjim menjalnikom (ki je btw noro dobra zadeva), bicikel je dal ze mariskaj cez, kar nekaj stvari je bilo menjanih, dela super, leti kar dobro, hkrati pa je relativno odporen (treking gume s puncture protection plasci), saj si ne predstavljam kako bi s sling gumami od specialke vozil po snegu in ledu, ze s temi je bilo kdaj kar izziv
. Vozil se se tako pri 35oC kakor tudi pri -22oC. Bicikel ima (relativno, za svoj razred in letnik) mocan rigiden okvir, trde vilice (obstajala je tudi fedr verzija, a po mojem mnenju brez veze), mocne gonilke (razmerje zobnikov sem malo priredil tako spredaj kot zadaj, da bolj leti
) ki sem jih skombiniral s flat pedali ki nikoli ne spustijo podplata
, en malo bolj minimalisticen trd zic,... Celotna kombinacija pa ponuja rigiden sistem, ki ga lahko dobro drzis (noge roke), je zelo odziven in ti v zahtevnejsih situacijah ne plese ko izvajas kar koli ze (ni zanemarljivo ko se ko se npr po prvi gumi ustavljas pred clovekom ki ti je skocil na kolesarsko in z ritjo rines nazaj da bo zneslo se ustaviti in ne bos poletel
)
Bicikel izgleda cca tako
...
- Trek Multitrack 7400 hybrid
- image.jpeg (47.97KiB)Pogledano 7624 krat
Nic posebnega, a kot receno, za po mestu super in hkrati ne prevec vpadljiv, kar mu v kombinacijami z dobrimi kljucavnicmi zagotavlja daljsi obstoj pri istem lastniku
..
Enkrat naslednjic pa mogoce kaksen Bad boy od Cannondale-a (ce bo kdaj kaksen dovolj ugoden, ce bo mogoce z notranjim menjalnikom)..
- Cannondale Bad boy 1
- image.jpeg (77.34KiB)Pogledano 7624 krat
Ps. Slike so iz neta, niso od tocno mojih koles..